Users in all areas of the eMajor League are deemed to have accepted these rules.
1.1 Information
1.1.1 eML: eMajor League is managed by eMajor League administrators in collaboration with players. This management includes all 1vs1 modes, especially the "Clubs" mode in the EA Sports FC series.
1.2 Website & Organization
1.2.1 All competitions take place on the platform https://www.emajorleague.com The organization is conducted on the official eMajor League Discord Server: https://discord.gg/h7PSHKBGe5
1.3 Procedure & Schedule
1.3.1 All competitions occur within seasons that start and end simultaneously independently of each other. 2+1 (+1: Summer Season) seasons take place for each EA SPORTS FC title, and their start and end are communicated in a timely manner by the administration. There is no season logic in 1vs1.
1.4. Competitions
1.4.1 eMajor League organizes the following national leagues, platform-wide cup competitions, and tournaments per season:
1.4.2 eMajor League offers participation in 1 national leagues.
- Turkish League
1.4.3. Additionally, each season includes a national cup and the platform-wide eMajor Cup.
1.4.4. At regular intervals, each team can participate in the platform-wide Grand Prix Challenges (GP-Challenge) held on Saturdays.
1.1 Bilgilendirme
1.1.1 eMajor League Türkiye platformlarında (Instagram, Twitch, Discord vb.) ve organizasyonlarında bulunan her kullanıcı, kuralları kabul etmiş sayılır.
1.1.2 Yönetim; tarafsızlık, eşitlik, nesnellik ve gizlilik ilkelerine bağlıdır ve bu ilkeler doğrultusunda hareket eder. Ayrıca, gerekli gördüğü durumlarda kurallara ekleme yapma veya kurallardan bağımsız karar alma yetkisine sahiptir.
2.1 Katılım Başvurusu
2.1.1 Yönetim, lige katılmak isteyen her takımın kurallara uygunluğunu kontrol ederek başvurularını değerlendirecektir.
2.2 Sonradan Dahil Olma
2.2.1 Bu konu başlığındaki kurallar yalnızca 2. ve 3. Ligde uygulanacaktır.
2.2.2 Sezonun içerisinde ligden çekilen bir takımın olması durumunda, sonradan lige dahil olmak isteyen bir takım lige dahil olabilecektir.
2.2.3 Lige sonradan dahil edilecek takım, sezonun kalan maçlarında fikstüre dahil edilecektir. Ayrıca, yerini aldığı takımın bulunduğu sıralamadan ve istatistiklerden devam edecektir.
2.3 Sözleşmeler
2.3.1 Kurucu Kaptan, sezonluk sözleşme ile takıma bağlanır.
2.3.2 Yardımcı Kaptan ve Oyuncular, süresi belirtilmediğinde yarım sezonluk sözleşme ile takıma bağlanır.
2.3.3 Sözleşme süresi, yarım ve bir sezonluk olabilir. (Bir sezonluk sözleşmeler Discord üzerinden #sözleşme-bildiri kanalında belirtilmelidir.)
2.3.4 Oyuncular, kaptanla anlaştıkları takdirde sözleşmelerini fesih edebilirler. Aksi durumda, sözleşme süresi boyunca o takımın oyuncusu sayılacaktır.
2.3.5 Sezon sonunda tüm oyuncuların sözleşmeleri feshedilir.
2.4 Maç Günü ve Saatler
2.4.1 Maçların varsayılan olarak hangi gün ve saatte oynanacağı, web sitesindeki fikstür bölümünde belirtilmektedir.
2.4.2 Takımlar maçlarını, aralarında anlaştıkları veya yönetim tarafından zorunlu olarak ertelendiği takdirde, bir sonraki varsayılan maç gününe kadar farklı gün veya saatte oynayabilirler.
- Maçlar, takımların inisiyatifi ile bir sonraki varsayılan maç tarihinden sonra oynanamaz.
- Bir sonraki varsayılan maç tarihine kadar maçın oynanılmaması halinde, yönetim tarafından ertelemeyi ilk talep eden takım aleyhine hükmen mağlubiyet kararı verilir.
- Erteleme maçında, maçın varsayılan maç gününden sonra yapılan transferler oynatılamaz, oynatılması halinde 6.10.1 hükümleri devreye girer.
2.4.2.1 Anlaşılan gün ve saat, maçın oynanması için belirlenen son tarihtir. Yapılan anlaşma, Discord üzerinden #maç-anlaşma kanalında bildirilmelidir. (Bildirilmeyen maçların tarihleri geçersiz sayılacaktır.)
2.4.2.2 Takımlar, aralarında anlaşmadıkları takdirde, varsayılan gün ve saatte maçlarını oynamak zorundadır.
2.5 Canlı Yayın
2.5.1 Tüm lig maçları, zorunlu olarak Twitch veya Kick üzerinden canlı yayınlanmalıdır.
2.5.2 Yayın başlığı, “eMajor League Türkiye | [Takım Adı] Lig Maçları” şeklinde olmalıdır.
2.5.3 Yapılan canlı yayınların kayıtları, yayını takip eden 14 gün boyunca saklanmalıdır.
2.6 İletişim
2.6.1 Her türlü iletişim Discord üzerinden sağlanacaktır.
2.6.2 Takım kadrosunun tamamı eMajor League Türkiye Discord sunucusunda kayıtlı olmalıdır.
2.6.3 Maçta yer alan oyuncular, Discord üzerinde takımlarına ait ses kanalında bulunmak zorundadır. Bu kurala uymayan takımlara kademeli olarak; uyarı, ödülden mahrumiyet ve puan silme cezaları uygulanacaktır.
2.7 Sonuç Raporu
2.7.1 Maç bitiminden sonra, skor girişi için 1 saatlik süre bulunmakta olup, sonuç raporunun detaylı girilmesi girilmesi için 48 saatlik süre bulunmaktadır. Bu kurala uymayan takımlara kademeli olarak; uyarı, ödülden mahrumiyet ve puan silme cezaları uygulanacaktır.
2.7.2 Takımlar, maç sonuç raporunu doğru bir şekilde doldurmak ve gerekli ekran görüntülerini yüklemekle sorumludur.
2.7.3 Gerekli ekran görüntüleri:
-Oyuncu Listesi
- Maç Sonu Özet
- Maç Sonu Etkinlikler (Özellikle kartlar gözükecek şekilde olmalıdır.)
- Oyuncu Performansı
2.7.4 Oyuncu performansına dair ekran görüntüsü bulunmaması halinde; gol, asist ve kurtarış verileri işlenemeyecektir.
3.1 Kadro Yapılanması
3.1.1 Takımlar, kadrolarında en az 2, en fazla 3 kaptan bulundurabilir.
3.1.2 Takımlar 1. Lig için, kadrolarında en az 11 oyuncu (kaptanlar dahil) bulundurmalıdır.
3.1.3 Takımlar 2. Lig için, kadrolarında en az 8 oyuncu (kaptanlar dahil) bulundurmalıdır.
3.1.4 Takımlar 3. Lig için, kadrolarında en az 6 oyuncu (kaptanlar dahil) bulundurmalıdır.
3.1.5 Takımlar, kadrolarında en fazla 25 oyuncu (kaptanlar dahil) ve toplam 8 yabancı oyuncu bulundurabilir.
3.2 Web Sitesi
3.2.1 Takımın tüm oyuncuları eMajor League Türkiye web sitesinde takıma kayıtlı olmalıdır.
3.2.2 Takım kaptanları, kaptan olarak gösterilmelidir.
3.2.3 Takım sayfasına, Twitch ve Instagram hesaplarının eklenmesi zorunludur.
3.3 Takım İsmi Değişimi
3.3.1 Kurucu Kaptan, her sezon başlangıcından önce takım ismini bir kez değiştirme hakkına sahiptir.
3.3.2 Sponsorluk anlaşması imzalayan takımlar sezon içerisinde takım isimlerine ekleme yapabilir.
3.3.4 Gerekli bilgiler ve dosyalar:
- Yeni takım ismi
- Yeni takım logosu (500x500, PNG)
3.4 Devretme
3.4.1 Kurucu Kaptan, takımını devretme hakkına sahiptir. Ancak devir işlemi için sezonun ilk yarısının tamamlanması beklenmelidir.
3.4.2 Kurucu Kaptan, takımı ligden çekme kararı alırsa ve takım içinde takımı devralmak isteyen bir oyuncu varsa, takım o oyuncuya devredilir. (Bkz. Kural 10.3.3)
3.4.3 Bir takımın üst üste 2 maç gecesi maçlarına çıkmaması halinde, yönetim kararı ile bu kulüp kapatılabilecektir.
3.5 Akademi Takımları
3.5.1 1.Ligde mücadele eden kulüpler kendilerine bağlı bir akademi takımı kurabilirler.
3.5.2 Ana takımın kurucu kaptanı, akademi takımının da kurucu kaptanı kabul edilir ve işlem yetkisi bulunur.
3.5.3 Ana kulübün 1.Ligden düşmesi halinde var olan akademi takımının varlığı korunur.
3.5.4 Akademi takımı, ana kulübün bulunduğu ligde yer alamaz.
3.5.5 Akademi takımı, bulunduğu ligde başarım ödüllerini kazanabilir ve ana kulübün bir üst ligde yer almıyor olması halinde üst lige yükselebilir.
3.5.6 Bu iki takım arasında yapılacak transferler her iki takımın da slotunu eksiltir.
3.5.7 Bu iki takım arasında devre arası transfer döneminde en fazla 3 transfer işlemi yapılabilir.
4.1 Lakap (Know As) Kullanımı
4.1.1 Oyuncunun “Lakap” adı, EA ID’si ile aynı veya sığdığı kadarıyla olmalıdır.
4.1.2 eMajor League Türkiye web sitesinde ve Discord sunucusunda, eSpor rozeti tanımlanmış bir oyuncu "Lakap" kullanmayacak olup, isim ve soyadı ile sahada yer alacaktır.
4.2 Premium Oyuncu
4.2.1 eMajor League Türkiye Twitch kanalına Kademe 3 ile abone olan oyuncular, Premium Oyuncu olarak kabul edilir.
4.2.2 Premium Oyuncular, aşağıdaki hakları kazanır:
- Sezon içerisinde, 4 farklı takımda oynayabilir.
- Sezon içerisinde, Yönetime bildirmek şartıyla EA ID değiştirebilir.
- 3 gün öncesinden kaptana bildirmek şartıyla sözleşmelerini feshedebilir.
4.3 Takım Etiketi (Tag) Kullanımı
4.3.1 Oyuncu, sezon içerisinde EA ID’sine takım etiketi (tag) ekleyebilir.
4.3 Genel Kurallar
4.3.1 Oyuncunun, ad ve soyadında hakaret, küfür, tahrik, ırkçı vb. ifade kullanması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, oyuncu yarım sezon boyunca tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
4.3.2 Oyuncunun, sezon içerisinde EA ID değiştirmesi yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, oyuncu yarım sezon boyunca tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
4.3.3 Oyuncunun, oyun içerisinde birden fazla hesap kullanımı veya hesap paylaşımı yapması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, oyuncu 1 sezon boyunca tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
4.3.4 Oyuncunun, Discord üzerinde birden fazla hesap kullanımı veya hesap paylaşımı yapması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, oyuncu 1 ay boyunca iletişim cezası verilecektir. (Ceza süresi, incelemelere göre değişiklik gösterebilir.)
5.1 Uygunluk
5.1.1 Serbest durumda olan herhangi bir oyuncu, transfer edilebilir.
5.1.2 Oyuncu, sezon içerisinde en fazla 3 farklı takımda oynayabilir.
5.1.3 Transfer işlemleri, fikstürde belirtilen maçın varsayılan olarak oynanacağı tarih ve saat baz alınarak 2 saat önce tamamlanmalıdır.
5.1.4 Oyuncu, 21 gün boyunca hiçbir resmi maçta forma giymez ise sözleşmesini tek taraflı olarak fesih edebilir.
5.2 Transfer Hakkı
5.2.1 Takımların sezon içerisinde (kupa ve yükselme/düşme maçları dahil), toplam 8 transfer hakkı bulunmaktadır. Bu transfer hakları, sezonun ilk yarısı için 4 ve ikinci yarısı içinde 4 olmak üzere ayrı ayrı geçerlidir. Sezonun ilk yarısındaki transfer hakları, sezonun ikinci yarısına aktarılamaz.
5.2.2 Takımların ara transfer dönemi boyunca sezonun ilk ve ikinci yarısındaki transfer haklarından bağımsız olarak sınırsız transfer hakkı bulunmaktadır.
5.2.3 Birinci Lig takımları, serbest oyuncu olup olmaksızın, sezonun ilk yarısında 4 ve ikinci yarısında 4 olmak üzere toplamda 8 transfer yapabilirler. Serbest oyuncular da bu slota dahildir.
5.2.4 İkinci ve Üçüncü Lig takımları, 16 Temmuz 2024 tarihinden önce serbest bırakılmış oyuncuları slot harcamadan transfer edebilecektir.
6.1 Gerekli Oyuncu Sayısı
6.1.1 Bir takımın 1. Ligde maça çıkabilmesi için kadrosunda en az 9 oyuncu bulunması gerekmektedir.
6.1.2 Bir takımın 2. Ligde maça çıkabilmesi için kadrosunda en az 7 oyuncu bulunması gerekmektedir.
6.1.3 Bir takımın 3. Ligde maça çıkabilmesi için kadrosunda en az 5 oyuncu bulunması gerekmektedir.
6.1.4 Takımlar maç kadrolarında en fazla 4 yabancı oyuncu oynatabilir.
6.1.5 Tüm liglerde tümü (any) oynanması zorunludur.
6.1.6 Bu kuralların ihlal edilmesi durumunda takım hükmen mağlubiyet cezası alacaktır.
6.1.7 Gerekli oyuncu sayısına sahip olmayan bir takım, maç başlamadan en az 1 saat önce rakip takım kaptanı ve Yönetimi bilgilendirmekle yükümlüdür. Bu bilgilendirmeyi yapmayan takımlara kademeli olarak; uyarı, ödülden mahrumiyet ve puan silme cezaları uygulanacaktır.
6.2 Bot Kullanımı
6.2.1 Maç kadrosunda BOT bulunduran takımların, BOT oyuncular için lakap kısmına “BOT” yazmaları gerekmektedir. Bu kurala uymayan takımlara kademeli olarak; uyarı, ödülden mahrumiyet ve puan silme cezaları uygulanacaktır.
6.3 Boy Sınırlaması
6.3.1 Kaleciler bu kuraldan etkilenmemektedir.
6.3.2 Takımlarda STP oyuncularının maksimum boyu 189 cm (6'2) olmalı, diğer tüm oyuncuların ise maksimum 184 cm (6'0) olmalıdır.
6.3.3 4'lü dizilişler için sadece 2 STP oyuncusu ve 1 CDM oyuncusunun boyu maksimum 189 cm (6'2) olmalıdır.
6.3.4 Takım kaptanlarının maç bitiminden sonra rakip oyuncu boylarını sormak için 1 saat süreleri vardır, bu 1 saatten sonra yapılan tüm talepler geçersiz sayılacaktır.
6.3.5 Oyunda tüm oyuncuların boylarını video veya resim yoluyla kaydetmeniz gerekmektedir. Takımınızdaki herhangi biri 90 dakikalık oyun boyunca bunları kaydedebilir.
6.3.6 Rakibin talebi olmasına rağmen oyuncuların boylarının gösterilememesi durumunda; yönetim, yayın kaydını inceleyerek, gerekli görmesi halinde maç tekrarı kararı verebilecektir.
6.4 Gecikme / Bekleme Süresi
6.4.1 Maç saati geldiğinde hazır olmayan takımlar için 10 dakikalık gecikme süresi verilir. (Kopma durumları bu süreye dahil değildir)
6.4.2 Süre sonunda hazır olmayan takım hükmen mağlubiyet cezası alacaktır.
6.5 Maç Daveti
6.5.1 Ev sahibi takım kaptanı, konuk takım kaptanı ile iletişim kurmak ve maçların zamanında başlamasını sağlamakla yükümlüdür.
6.5.2 Ev sahibi takım, maç için konuk takımı davet etmekle yükümlüdür. Ancak, olası sorunları çözmek amacıyla ev sahibi takım, konuk takıma davet etme hakkını devredebilir. Eğer sorun çözülemezse, konuk takım yedek takım kurmakla yükümlüdür.
6.6 Bağlantı Kopması ve Teknik Problemler
6.6.1 Oyun saatiyle ilk 10 dakika içinde bağlantı kopması veya teknik problemler yaşanması durumunda, gol atılmamış veya kırmızı kart gösterilmemişse maç iptal edilir.
6.6.2 Maç iptal edildikten sonra, aynı kadrolarla maç baştan başlatılır.
6.6.3 Aynı sorunun 2. kez tekrarlanması durumunda, bu maç iptal edilmez ve oynanmaya devam eder.
6.7 Maç İçerisinde Bağlantı Kopması
6.7.1 Oyuncunun bağlantısının kopması durumunda, oyuncu tüm oyunu oynamış kabul edilir.
6.7.2 Bağlantı kopması sonrası karakteri devralan BOT tarafından gerçekleştirilen gol ve asist durumları oyuncunun kendisi tarafından gerçekleştirilmiş sayılır.
6.8 Oyunu Etkileyen Hatalar
6.8.1 İki takımında sorumlu olmadığı, oyun tarafından gerçekleşen ve maç gidişatını etkileyen hatalar olması halinde takımlar maçı tamamladıktan sonra yönetimden maç tekrarı talep edebileceklerdir. Yönetim kararını maça ait yayın kaydını izleyerek verecektir.
6.9 Kırmızı Kart Kuralı
6.9.1 Oyuncu, kırmızı kart gördüğü haftayı takip eden haftanın ilk maçında cezasını çekecektir.
6.9.2 Maç günü değiştirilmiş veya hükmen kararla sonuçlanan maçlarda oyuncu cezasını çekmiş sayılmaz.
6.9.3 Kart cezaları bir sonraki sezonda geçerli değildir.
6.10 Genel Kurallar
6.10.1 Uygunsuz oyuncu (Kırmızı kart, transfer uygunsuzluğu vb.) oynatılması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, yönetim tarafından maç tekrarı kararı verilecektir.
6.10.2 Hata (Bug) kullanımı yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, takıma hükmen mağlubiyet cezası verilecektir.
6.10.3 Hücum eden tarafın rakip kaleciyi engellemeye yönelik hareketlerde bulunması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, yönetim maç kaydını izleyerek, gerek görmesi halinde maç tekrarı kararı verebilecektir.
6.10.4 Sezon içerisinde kaleci olarak görev almayan bir oyuncu kaleci olarak oynadığı maçlarda sürekli olarak bağlantı kopması yaşıyorsa yönetim durumu inceledikten sonra maç tekrarı kararı verebilir.
6.10.5 Savunma yapan takımda, kaleci hariç 2 oyuncudan fazla oyuncunun kale çizgisine geçmesi (serbest vuruş, korner, taç vb.), baraj bozma vb. yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, yönetim maç kaydını izleyerek, gerek görmesi halinde maç tekrarı kararı verebilecektir.
6.10.6 Kamera hatası bulunan stadyumlarda (Academy Stadium, Forest Park Stadium, London Stadium, Power Horse Stadium vb.) oynamak yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, yönetim tarafından maç tekrarı kararı verilecektir.
6.10.7 Stadyum isminin değiştirilmesi yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, yönetim tarafından maç tekrarı kararı verilecektir.
6.10.8 Verilen tekrar kararında, ilk maç günündeki oyuncu listesinde bulunan oyuncularla oynanmalıdır, yeni transferlerin oynatılması yasaktır. Bu kuralın ihlal edilmesi durumunda, ilgili hatayı yapan takımın aleyhine skor 3-0 tescil edilecektir.
7.1 İşleyiş
7.1.1 eMajor League Türkiye Yönetimi, cezaları bireysel oyunculara olduğu gibi takımlara da verilebilir.
7.1.2 Suç veya şikayetler, kanıt sunularak bildirilmelidir; aksi takdirde dikkate alınmayacaklardır.
7.1.3 eML Türkiye liglerine katılım sağlayan kulüpler; sezon içerisinde, farklı yerel lig organizasyonlarına öncelik veren eylemlerde (maç günü değiştirme, maça çıkmama) bulunması veya eML Türkiye tarafından düzenlenen diğer organizasyonlara (Milli Takım, Türkiye Kupası, Süper Kupa, Şampiyonlar Ligi, Avrupa Ligi) katılım sağlamaması halinde işbu ligler için belirlenmiş ödüllerden yararlanamayacaktır. İhmalin boyutuna göre cezai yaptırımı artırmak yönetim inisiyatifinde olacaktır.
7.2. Doğrudan Ceza
7.2.1 Minimum oyuncu kuralına uymayan takımlar, 1 sezon boyunca tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
7.2.2 Bir takım ligin ilk yarısı tamamlanmadan ligden çekilirse ve ligin ikinci yarısı başlayana kadar bu takım yerine yeni bir takım lige dahil olmazsa, bu takım ligin başından itibaren tüm maçlarında hükmen mağlup sayılacaktır.
7.2.3 Bir takım ligin ilk yarısı tamamlandıktan sonra veya ligin ikinci yarısı devam ederken ligden çekilirse, bu takım ligin ikincisi yarısının başından itibaren tüm maçlarında hükmen mağlup sayılacaktır.
7.2.4 Sezon içerisinde takımı ligden çekme kararı alındığında aşağıdaki cezalar uygulanacaktır:
- Kurucu Kaptan; 2 sezon takım kuramama, 2 sezon kaptan olamama, 1 sezon tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
- 2. ve 3. Kaptanlar; 1 sezon takım kuramama, 1 sezon kaptan olamama, yarım sezon tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir.
7.2.5 Oyuncunun clubs modunda, hile kullanımı, yazılımsal veya görsel herhangi bir değişiklik yaptığı tespit edildiğinde, 3 sezon boyunca tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir. Eğer oyuncunun hile kullanımı tekrar tespit edilirse, süresiz olarak tüm organizasyonlardan ihraç edilecektir. Resmi maçlarda bir oyuncunun hile kullandığı tespit edilmesi halinde, bulunduğu takım hükmen mağlup sayılacaktır. Eğer rakip takım, daha avantajlı bir skor elde etmişse, maç o skorla tescil edilecektir.
7.3 İletişim Cezaları
7.3.1 eMajor League Türkiye’ye ait tüm sesli veya yazılı iletişim kanallarında ve Twitch yayınlarında aşağıdaki ihlallerin gerçekleşmesi durumunda geçici iletişim cezaları verilebilir:
- Takıma veya oyuncuya karşı hakaret ve aşağılama.
- Provokasyon, manipülasyon ve lobicilik.
- Lakap takmak.
- Spam.
- Irkçı veya benzeri içerikler.
7.3.2 Yönetim ile kurulacak tüm iletişim Discord #talep-oluştur kanalı üzerinden sağlanmalıdır. Yönetime başka kanallardan taleplerde bulunulması yasaktır, bu kuralın ihlali halinde iletişim cezası uygulanabilecektir.
7.3.3 Yönetimi gereksiz meşgul edecek şekilde, uzun süreli veya mükerrer talepte bulunmak yasaktır. Bu kuralın ihlali halinde iletişim cezası uygulanabilecektir.
7.3.4 İletişim cezaları, listede bulunmayan ancak ihlal kapsamına giren durumlarda da yönetim takdirine bağlı olarak verilebilir. Cezanın boyutu, ihlalin tekrarlanma sayısı ve içeriğe bağlı olarak yönetim inisiyatifindedir. Bu ceza, eMajor League Türkiye platformlarından süresiz ihraca kadar uygulanabilir.
1.1 Information
1.1.1 Tackling players during a set piece is not allowed. For a default loss to be given the tackle must have hit a player not thin air and must have had a significant impact on the game e.g tackling a CB on a corner which directly leads to a goal.
1.2 Teams have up until the 10th minute mark to back out of the game because of poor connection.
1.2 Any goals scored while 9 players or more are present for the conceding team will roll over to the restarted game, so make sure you back out when the ball is dead / away from danger. Use fair play as much as possible.
1.3 You may restart the game up to 3 times. After the 3rd back out if lag still persists, you must play the game. Individual players cannot stop the games from taking place.
1.4 Holding the ball in the corner or other forms of time wasting is not allowed. If you time waste you will receive a default loss, evidence must be shown to report this.
1.5 Goalkeeper Interference is not allowed. Intentional bumping, blocking, touching, and obscuring the goalkeeper will result in the removal of a goal scored or a loss if it has a significant impact on the game/result. Evidence will be needed as to show if this did happen.
1.5.1 On free kicks, don’t stand on the goal-line, keep ur distance, no animations, no tackles before it is taken, if you don’t follow this rule it’s a default.
1.5.2 No stocky/weight glitch or you will receive a default loss
1.5.3 If eliminated from the tournament you are not allowed to join another team in the KO stages, doing so will give your team a default loss.
1.5.4 If people back out and let the any take the penalties during a shootout it’s a default loss.
1.5.5 Teams are allowed to back out at half time if they have a lag out. No other time can they do this after the 10 minute mark has passed. If they do this however they must forfeit their host to the other team. (Applies in Groups + KOs)
1.6 If you leave at half time in the knockouts after the second 45 minutes are played if the match is still a draw you play golden goal until penalties.If you have a lag out after the 45 minute you can’t leave but after 90 minutes you can ask the opponents manager to back out retrieve your player and play golden goal instead of extra time + pens. If they refuse you play extra time + pens.
1.6.1 Every team must have 1 player streaming, this is so we can easily sort default claims.
1.6.2 If 1 team leave the tourney early the score will be 1-0 everybody if it affects all teams position in the table.If both teams who are battling h2h to go through have already played the team who defaulted, then result will stand.
1.7 Panenka/Chip Panalty is allowed.
2.1 Height Restriction Tourney Rules
2.1.1 You have 10 minutes after the game to ask for heights, if you ask after this time your default claim will not be valid.
2.2 At halftime the captain from each team has to take a clip showing the height of all his players as shown in this example below.
2.3 The captain who is taking the heights needs to show it in cm, not in inches. If u post a clip with inches then we will default your team.
2.3.1 If anyone breaks these rules you will be instantly defaulted, no second chances.
2.4 You have 10 minutes after the game to ask for heights, if you ask after this time your default claim will not be valid,you also have to send the correct heights after max 15 min and before to start the next game, if u send after the 15 mins or start the game without sending heights (if the team ask) its DEFAULT LOSE
2.5 At halftime the captain from each team has to take a clip showing the height of all his players as shown in this example below.
2.6 The captain who is taking the heights needs to show it in cm, not in inches. If u post a clip with inches then we will default your team.
If you can't find question in our Rules List, you can contact us. We'll answer you shortly!